Bilder + sammanfattning

Sammanfattar helt enkelt helgen med lite bilder (:


Som vanligt var det invigning i tävlingskläder och ryttarna åkte in distriktsvis på motorcykel (:

Fredagen gick kasst som ni vet så där har jag inte mycket bilder.

Lördagen däremot:

Inte konstigt att den här snyggingen får 42 poäng va? (: Jag fick dessutom visningspris då jag visade min ponny mycket väl! (Har jag iofs fått alla gånger jag har visat honom ^^, men den här gången var ngt extra!)

Ärevarv på duktig ponny efter fjärdeplatsen i LA:4 (:

Grythöjdens snygga valacker innan de skulle in på Best In Show. Index, 42 poäng (99888), Eldorado 40 poäng och General 41 poäng.

Index hälsning "nu åker vi härifrån matte" efter att vi blivit uteslutna i två hoppklasser. Jag red med matförgiftning, usch! Det vill jag inte göra om...

En helt okej helg trots allt, givetvis hade jag önskat att den gått bättre. Men det gör man väl alltid? ^^







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback