Dagens ridning

Idag red jag Isa i skogen med Johanna och Skrutten. Isa är verkligen inte det bästa sällskapet till Skrutten, för hon är ungefär lika spänd som honom. Fast hon slappnade av på hemvägen. Annars gick det bra förutom att det ösregnade under nästan hela turen.

Mina red jag på åkern, vilket faktiskt gick riktigt bra. Jag började med att rida dressyr på henne och sedan fick hon springa lite. Men hon gick jättebra när jag red dressyr, inte alls så stel som förra gången. I vänster varvet var hon riktigt mjuk, medans höger var lite stelare. Hon var mycket bättre än när jag red på banan iaf. Sedan blev det lite mer oseriös ridning vilket hon tyckte var roligt, innan hon fick galoppera studsade hon lite några gånger haha ! ;)

  









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback