Det var nog inget för mig...

Red islandshäst idag, jag blev inte frälst. Antagligen hade det varit roligare om jag hade fått en som inte var ouppfostrad, stark i munnen och skänkeldöv. Usch, enligt mig den värsta typen av häst. Dessutom fick jag jobba för att få den i tölt, då den hellre travade. Iofs gillar jag utmaningar så det var ju inte helt fel (; Men ändå, jag har ju inte ridit islandshäst tidigare. Inte kändes det bättre när det var en liten unge på 6 år, max, som skulle ha hästen efter mig. Tack, jag började rida innan du var född...

Men ja, det var en himla tur att det var speedway i Vetlanda idag så jag kunde åka in och muntra upp mig med riktiga hästkrafter! Så egentligen är jag glad efter att ha fått se 280 hästkrafter rusa runt i ett heat (: Det ni!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback