Dagens ridning

Min kära ponny har börjat springa ifrån problemen... Jag vet inte om det ska uppskattas eller inte? Jag slipper driva men måste hålla om istället. Som att välja mellan pest och kolera (; Annars är det trevligt när han är pigg och glad så jag klagar egentligen inte! Jag måste bara utvärdera dagens dressyrpass en gång till och fundera på vad jag gjorde för fel.

1. Jag skulle inte nämnt för Index att det var OS i London nästa år, han tror nämligen att han kan kvalificera sig till herrarnas sprintstafett.

2. Jag skulle ha önskat mig ett ridhus från tomten mycket tidigare, just nu är underlaget på vår bana kasst.

3. Jag skulle definitivt inte önskat mig snö när den bestämde sig för att bli klampsnö.

4. Jag borde egentligen ha flyttat till ett varmt snöfritt land vid det här laget...

Så nu har jag utvärderat mitt ridpass och känner att det här kommer att lösa mina problem i framtiden!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback