Halvtid (;

Vet ni vad? I mars har jag haft min ponny i 6 år, det betyder halva hans liv. Tiden innan spenderade hos sin uppfödare. Något jag kom på bara sådär. Jag tror att både jag och Index har utvecklats lika mycket tillsammans. När jag hinner och det är fint väder ska jag ta några bilder på honom uppställd så att man kan jämföra skillnaden mot då. Annars kan jag alltid visa upp lite charmerande bilder på hur illa jag faktiskt red stackaren ^^


Underbara ponnyn i full tävlingsmundering komplett med guldboots (:

Det borde synas lite skillnad på 6 år, annars skäms jag nästan... En sak är att han inte har kvar sin långa fina man (men pannluggen har jag inte rört sedan han kom!). Det var inte kul att rycka av dem kan jag säga! Anledningen: det gick inte att fläta det snyggt och när vi sadlade om till dressyr kom jag fram till att det inte fungerar med lång slängande man (;






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback