10 timmar senare...

Efter 10 timmar i stallet känner jag att jag är ganska trött i huvudet. Men jag har hunnit med en del, som att flumma med Nelly hela dagen (; Och lite till...

Som att fixa Index. Han är nu riden (gick bra ^^), friserad med urtunnad man, klippt hov- och getskägg, svansen, är nytvättad, torkad och täckad (:

Skrutten är även han riden tillsammans med Julia och Iza, vi mötte älgar. Skrutten hann både dö och återuppstå...

Dessutom är all min utrustning tvättad. Dvs, dressyr- och hoppsadlarna, båda tränsen, sadelgjordarna, lädergrimman, ridstövlarna, och diverse grejer.

Min händer luktar nu en blandning av lädertvål- och fett samt hästschampo (;







sv: Vsg! Följa varandra via bloglovin? :)

2011-07-27 // 22:06:09

sv- Jaha! :D

2011-07-27 // 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback