Dressyrträning (:

Kan bara kommentera med awesome! Eller asså, ibland då. Den känslan jag fick när han väl gick bra, det var sjukt! Måste jag ha en tränare som tjatar på mig bara för att jag ska kunna rida ordentligt? Antagligen...

Jag kan inte förstå att jag måste skiljas från denna underbara ponny snart. Herregud han lär ju mig mer än vad jag gör av att rida Skrutten. Och så har det varit under dryga 5 år... På honom blir man aldrig fullärd, det finns alltid något nytt man kan testa. Frågan är om det är därför jag gillar honom?





När ska du sälja honom? Och vad ska du göra sen? Skaffa storhäst?

2011-07-26 // 23:39:57

Vi får se, jag har några tävlingar kvar (; Jag har ju Skrutten, mitt 3-åriga halvblod (:

2011-07-27 // 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback