Grand Prix Special - Framridning

Och nu över till Grand Prix Special. Där var det färre startande och jag var lite sen så jag hann bara se de sista. Därav är det bara två ryttare jag fotat. Inte för att det spelar någon roll då det oavsett hur många ryttare det än är som håller på med den här behandlingen överhuvudtaget inte ska få förekomma.

Sedan hittade jag dessutom en liten personlig favorit som inte alls red så illa. Jag tog därför en del kort på henne istället för alla andra på framridningen. Tänkte visa upp dem sen. Allt var faktiskt inte en katastorf även om man gärna vill blunda för det positiva och älta allt dåligt.


Behöver jag kommentera det här, egentligen? Ni ser nog själva.

Så här bestraffar då ett föredöme sina hästar. Flera gånger, på en framridning. Fast det gjorde ju iofs Anky med...

Inga kommentarer, ni vet var ni har mig.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback