*Här står en rubrik*

Idag lär vara en sån där dag när jag knappt hinner med mig själv. Ska börja med att rida 3 hästar.

Index ska klättras och testa ett nytt bett. Den här gången en plaststång, vi får se hur det går (: Han har trivts bra på det innan, så mycket vet jag. Fick dessutom veta att jag bytte för att han blev stark, det var ju kul. Fast han har ju inte haft det på 4 - 5 år så tror nog att det kan vara lite skillnad nu.

Diza ska jag rida åt Nelly som ligger och slappar på Öland, ingen hökörarkomis där inte :( Överlever nog det genom att sno hennes häst. Vi ska ner på banan och gissa vad? Vi ska träna galoppfattningar, Nelly kan berätta varför när hon kommer hem.

Skrutten ska hoppas tillsammans med Julia och Iza. Förhoppningsvis är det lagom högt för Skrutten då Julia skulle hoppa lite lägre. Fattade inte riktigt vad det var men det blir nog bra (; Annars får vi hoppa runt lite på vårt eget lilla vis.

Sen så ska jag köra hö med, så jag får ursäkta mig själv för kass uppdatering och hoppas att den sista tredjedelen hinner med några inlägg.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback