Hoppning ;)

Idag hoppade jag Isa, bara lite lägre hindren. Lina hoppade Mina oxå något som tanten tyckte var kul. Jag tränade på att kunna länga och korta Isa, något som gick sådär vi fick ofta ojämmna galoppsprång, men det var nog mer mitt fel att det blev så. Annars skötte hon sej bra bara lite segare pga av värmen. Ni får en bild var på mej & Isa och Lina & Mina.


Jag vet att jag har världens snyggaste min, men jag bjuder på det :)

Lina och Mina ;)





Haha, det var riktigt roligt ! :D

det gör vi nog gärna om båda 2 ^^ <3



Tack för 2 awesome dagar ! :* <3

2011-07-06 // 22:33:58
» Julia

haha det ska jag se att ni får göra ;)<3



Tack detsamma :) <3

2011-07-07 // 15:31:39

Gött, vi hade riktigt roligt jag och tant ^^]´<3



men då får du ridit henne dagen innan... ;p<3

2011-07-08 // 14:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback