Jo jag tänkte...

... så här: att det finns ju faktiskt något som heter bättre sent än aldrig. Så jag tänkte att nu sådär nästan en vecka senare kanske jag kan visa vad jag köpte i Falsterbo? Annars har jag ju tagit en massa bilder (typ 7...) i onödan. Här är sakerna iaf:


* Nytt vitt schabrak till tävling, dressyr då. Hade tänkt köpa ett Mias, bara för att jag är kär i dem. Fast sedan kom jag på att min plånbok kanske inte skulle må så bra av det. Och så är det här nästan lika snyggt (:
* Ett par bruna tyglar till Skruttens träns. Bara för att alla mobbar mig för mina svarta... Förstår inte varför då all annan utrustning är brun? Lyckades hitta ett par smala med, men det har tagit sin lilla tid!
* Svarta gummiband, i silikon givetvis! Älskar dem (de går ju inte av(!)).
* Hästgodis, mutor är alltid bra det är väl riktigt logiskt? Allt går så mycket bättre med lite mutor (; Haha!


* Ett par nya stövlar! Älskar dem redan! Asgött att slippa skämmas för mina på tok för korta längre. Modell hopp, givetvis! Dressystövlar är så, tråkiga. Nej, inte alls snygga enligt mig. Iaf inte dem som kanske skulle kunna tänkas passa min plånbok och inte kosta flera miljoner. De här är jag nöjd med. Riktigt snygga - och billiga. Så slipper leva på nudlar och leta kläder i sopcontainrar ^^ Italienska är de, Fellini hette visst märket. Aja, de kan inte vara sämre än mina gamla iaf och det skiljde knappt något i pris.

Så nu har jag skrivit en novell om mina inköp. Bra va? (:








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback