man kan faktiskt bli trött på stallet.

usch, stallet bra med soffan bäst!
Har varit i stallet sen kl 2 varit hemma endast 45 min och käkat annars stallet hela dagen.
kom hem vid 22.17 :o
ridit med Johanna, och sen putsat och putsat och vetni sen putsade jag lite till -.-
fett tråkigt bara tur att man har Johanna (;
kände bara att vi lite för hemska när vi gjorde upp en plan på hur vi skulle död han idioten
som ni vet skjutit ihjäl alla i norge. sjuka tjejer!
har duschat min ponny med. Så snäll, hängde grimskaftet över halsen på henne sen stod
hon och sov hela tiden.
Så nu tänkte jag visa hur min ponny ser ut som blå/lila korv:
så här fin va hon efter tvätten. söt ponny!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback