Ridning på åkern :)

Idag red jag Isa på åkern med mamma. Hon tyckte det var jätteroligt, absolut när hon fick galoppera fortare då började hon bocka och sparka några gånger haha :) Annars gick hon jättebra, ännu bättre innan hon fick springa lite. Men hon gick fram bättre än på banan vilket jag tycket var bra och vi fick fram en ganska bra travökning i slutet ;)

Jag red Mina också på åkern vilket hon tyckte var jätteroligt och drog ganska mycket. Jag red henne inte så jätte seriöst utan hon fick mest springa av sej lite, något som hon gärna gjorde farmförallt när vi var påväg mot utgången ;)

Här är några bilder som Johanna var snäll och tog på mej och Isa :)


Jag sitter kanske lite konstig på dom två sista bilderna men jag hade dressyrsadlen ;)













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback