en tjatande tränare...

Jo idag va de ju tidig dressyr träning. Jag va enormt trött. Blev ju inte precis bättre av att de kom en stor fet geting och jagade både diza och mig när jag hämtade henne i hagen. Sjukt vidrig, kolla på din tumme och om du tänker bort nagel och ner till tummen slutar, så stor va den! aja, juste de va dressyr träningen jag skulle prata om. Jo de gick bra i skritter och traven (traven går hon nästan helt klockrent i nu) och sen när vi kom till den där äckliga galoppen blev de lite problem. Höger vara gick super men vänster behöver vi inte ens snacka om, suck! Jag försökte nog fatta den i ca 20 min -.- De ända min tränare sa va: HÅLL INTE I VÄNSTER TYGLEN! Men på något konstigt vänster lyckades jag alltid göra de iaf. Kände mig som en nybörjare, hihi. Kan ju berätta att de va super varmt så Diza fick sig en ordentlig dusch vilket hon uppskattade. Och nu regnar de, vart är Sverige på väg?!
Bild från Dizas första dag, galet länge sen nu ju!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback