Nyblogg, och inte vilken blogg som helst utan en hästblogg!

Dehär känns riktigt bra i magen måste jag säga, ny blogg om bara hästar. jippi! Slipper alla mina små läsare på min "riktiga" blogg störa sig på mitt hästliv :) Haha så farligt är de inte. Tänkte bara berätta för er att de är jag och Julia och Johanna (länk till hennes andra blogg) som driver denna bloggen. Vi har alla varsin ponny. Men julia har två och Johanna har en unghäst också. Jag tror dom berättar mer om de själva. Tänkte även berätta att Julia och Johanna är syskon vilket innebär att de kan bli sånt där härligt syskon tjats ibland i stallet. Och om ni inte heller vet så har jag min häst i samma stall som julia och johanna, även om de är ganska logiskt :) Vi hoppas att ni kommer tycka om denna bloggishen och kommentera gärna om ni har några frågor eller synpunkter på något!
Jag och johannis från hoppträningen idag, ni får fler bilder i morgon för nu ska vi sova, tidig morgon imån när våran dressyr tränare kommer och klaga på oss, men de behöver vi ! natti på er :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback