Dagens diss (;

Jag ger en stor diss till en sån här sadelgjord:


När min gamla gick sönder fanns det ingen annan än en sån här utan "hållare" för stropparna innan spännet. Det är helt idiotiskt! När Index rör på sig puttar han "plattan" (eller vad man ska säga), som dessutom är för stor och därför gärna flyttar på sig, så att stropparna ligger och klämmer direkt mot huden. Det kan inte vara skönt alls för honom ):

Jag vet inte, jag kanske gör fel när jag spänner sadelgjorden men det känns som om jag har testat allt nu! Får se vad man kan tänkas göra för att lösa problemet utan att behöva köpa en ny gjord (;


Jag vill ha en sån här igen! Fast inte den modellen men de hållarna. Den var jättebra tills spännet gick sönder, iofs var det riktigt dålig kvalitet då jag knappt hade hunnit använda den...








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback