Ponnyakuten 3

Nu är det visst bestämt att ponnyakuten säsong 3 ska börja att sändas den 15 januari. Samma tid, samma kanal, tror jag som har tittat på SVT play...



Är det bara jag som är rädd för att det blir som med alla uppföljare de blir bara sämre? Så länge man inte gör något radikalt och ändrar konceptet. Vi får väl se hur det blir med säsong 3. Min gissning är däremot att det inte går att göra för många uppföljare och hoppas på att de blir bra. Det är bara att kolla på filmer som Gudfadern, The Matrix eller Twilight. Fast det kanske funkar bättre med serier än filmer?

I vilket fall måste jag säga att konceptet är riktigt bra om man tänker på vad man ser för hantering och ridning ute på tävling. Med det i åtanke skulle det behövas betydligt fler platser och läger för att få bukt på all katastrofal flängridning på ponnytävlingar.

Jag får kolla den 15 januari och uttala mig efter det, så länge roar jag mig nog med andra serier.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback