Stockholm Horse Show (:

Tittade på Matinéföreställningen från Stockholm Horse Show nyss och måste säga att sista numret med Lorenzo och hans tolv hästar var grymt! Kan någon tala om för mig hur man styr tolv hästar bara med ett spö och sin röst? Bör väl tillägga att de gjorde allt han sa. Ställde upp sig på led, hoppade hinder och ställde sig på hindret som om det vore det natuligaste i hela världen. Utan sadel och träns... Jag kan inte få min, enda, ponny att göra något annat än följa efter mig, när han väl vill.


Jag lånade en bild från Google, och just det han gjorde typ samma sak fast utan utrustning idag ^^

Känner att jag har lite att jobba på för att komma upp i den klassen. Fast det kommer aldrig att ske, han är i en klass för sig.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback