Dressyrträning (:

Min kära lilla ponny har gått riktigt bra ett tag nu och idag var det dags för dressyrträning. På något sätt kändes det inte riktigt lika välbehövligt som det gör ibland (när Index över en natt förvandlats till ett monster...). Jag fick iaf väldigt bra tips för att lossa honom ordentligt i sidorna så att han går ännu bättre. Sedan blev det en massa träning på skolorna. Och där är det typ kortslutning för mig? En öppna kan jag fatta hur man gör men en sluta är ungefär lika logisk som en bakdelsvändning och alla som har testat att göra en sådan vet att de är lika krångliga som en sluta ^^ (Haha). Tror att jag har fattat den där saken nu, efter att jag har testat både min tränares tålamod och pedagogiska förmåga.

Jaja, man kan ju inte vara bäst på allt? Index sköter det åt mig (;







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback