KM (:

KM idag då, jag red KMet i hoppning. Index och jag fick inte starta i dressyren (uppklassade...). Var riktigt roligt att hoppa iaf! Hoppade en P & J på 70 först som gick kasst. Sedan blev det själva tävlingen, i LD, och shit vad min lilla ponny kan hoppa. Inte nog med att det blev 0+0 vi vann också KMet i hoppning! Min ponny är bara bäst, annars hade han ju inte vunnit ^^


I fall ni nu inte skulle förstå att det är vi så har jag visat det tydligt. Det blir fula bilder om man fotar med manuell fokus utan att fokusera manuellt...

Även ett stort grattis till Julia och Iza (hon har redan skrivit hur det gick) och till Nelly och Diza som fick 0+0 i hoppningen och som även kom 2:a i dressyren!

(Team Bockaberg vann alltså 4 av 5 möjliga placeringar idag, visst är vi grymma?)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback