Skritten, en välbehövlig paus i programmet

Idag har jag efter att ha ridit Index i skogen varit funktionär i Vetlanda på deras regionala dressyrtävling för häst. Eller funktionär, jag var domarsekreterare i två klasser så nu har jag skrivkramp i handen. LA:4 var ju inga problem att skriva, den kan jag ju utantill!

Men sen kom det en Msv C:1, det var en annan sak! Vad var det där för program egentligen? Behöver jag säga att jag är väldigt glad över att jag rider ponnyprogram? Och vad jag fick skriva sen. Jag har insett att skritten inte bara är till för att ryttaren ska vila upp sig till galoppen. Det ska även skrivarens hand göra och det är minsta lika välbehövligt som mina andhämtningspauser efter traven!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback