byter bett gör man inte varje dag.

helst sjukt men jag tänkte faktiskt börja blogga här igen :)
ni har saknat mig va? haha!
har hänt mycket saker, så har inte hunnit med att blogga, livet är ju faktiskt mycket än en blogg på internet! Men nu ska vi inte tjabba om de. Igår red jag Diza påbana med mitt tvådelade bett med stora "lösa" ringar. Hon funkade kanon. Hon trampade verkligen under sig och lyssnade riktigt bra, då blev nelly stolt på sin ponny :)
Idag red jag med johanna och julia i skogen. Diza va pigg men snälll. Blev lite stark ibland för jag red med de två delade idag ocskå och de är ju svagare. Men jag tycker att hon funkar bra på de. Hon lix omvandlar sin energi till något positivt vilken hon inte alltid gör med de tredelade. min häst är bäst.






» Hanna

söt ponny o fin blogg :)

2011-09-10 // 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback