Dagen i bilder! (:

Tävling idag som sagt och visst gick det bra för vårt lilla stall. Kolla in bilderna så lär ni förstå vad jag menar (:


Nelly och Diza, framridning

"Poträttfotografering", Julia och Iza

Julia och Iza, framridning

Underbar snygg ridhusbild på Nelly och Diza från LC:1an

En minst lika snygg på Julia och Iza från samma klass

Prisutdelning LC:1, Julia och Nelly som 1:a och 2:a och de tog därmed båda placeringarna!

Nelly och Diza - efter prisutdelning

Givetvis blev det fotografering efteråt!

Den här bilden känner jag mig inte skyldig till men Julia och Iza tog även en 3:dje placering i LB:1!

För mig och Index gick det väl inte lika bra, han var spänd efter att inte har gått i ridhus på lång tid men slappnade av mot slutet på programmet och vi avslutade det hela med två 7:or! Några bilder har jag inte heller i skrivande stund.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback