Dagens vill ha! (:

När jag ändå håller på med någon slags "vill ha-lista" så kan jag ju visa lite andra saker också.


Det här hade nog inte Index tackat nej till då hans ofodrade regntäcke inte tål väta. Därför tvingas han nu att använda ett fleccefodrat hela tiden...



Älskar typ JW-byxorna med logga på sidan. Någon gång när jag har råd (vilket säker inte kommer ske förrän de inte säljs längre) ska jag köpa ett par!





Kolla på hästnet sen under begutrustning o sen övrigt och så kan du söka på ridbyxor så kan du hitta JW byxor där för runt 400-500!! jätte bra o smidigt, billigt med =) ja köpte ett par bruna nu med rosa logga för 400+frakt!!! Linna

2011-09-09 // 23:47:40

Jag vill också ha ett amigo täcke :(

2011-09-10 // 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback