DM!

Index och jag ska rida DM i dressyr till helgen och jag måste säga att jag är lite besviken på antalet starter. När anmälningstiden gick ut var vi 3 anmälda C-ponnyer. Nu när jag tittade på startlistorna så hade de skrapat ihop 5 stycken. Det är ingenting egentligen och det går inte ens att dela ut alla DM-medaljer då vi är för få anmälda. Riktigt dåligt!

Fast sen går det inomhus och förra helgen var det första omgången i elitserien. Inte konstigt om det inte blir så många starter? Tråkigt i vilket fall, även om det är kul att jag slipper vara enda C-ponnyn och bli ihopslagen med kategori D...

Nä, det värsta är väl att det visar vilken dålig tillväxt av dressyrryttare det är. Eller är kategori C utdöende? Jag vet inte, inte kommer jag kunna märka av någon skillnad heller då det här är mitt sista år på ponny.

Haha, blev ett onödigt långt inlägg men nu har jag skrivit av mig lite. Alla dressyrryttare på kat. C (som är sämre än mig) anmäl till DM:et i Småland!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback