Om Skrutten

Hm, vet inte vad jag ska skriva egentligen. Jag red Index i skogen igår och det tyckte han nog var kul. Idag red jag inte då jag kom hem sent och det var mörkt ute.

Och eftersom jag fick frågan. Ja, Skrutten ska säljas och det bara för att jag inte vet var jag hamnar efter studenten samt att jag inte känner att jag trivs helt med honom. Varför låta en bra och väldigt trevlig häst dra i hagen när han kan få det så mycket bättre hos någon som älskar honom? Så det här är bäst för både honom och mig. Dessutom känns han för stor för mig, för mig är en häst på mellan 150-155 cm helt perfekt. Skrutten är 163 cm, vilket jag tycker är för stort. Även om han känns liten i jämförelse med Ballerina, fattar inte hur mamma klarar av en så stor häst? (förklaringen kan väl till viss del ligga i att jag höjer stiglädrena 6 hål efter att hon har haft sadeln...)






» J

Ska du köpa en annan stor häst då? :)

2011-09-28 // 09:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback