Bilder från gårdagen (:

Och nu till lite bilder på Martina (i bloggen mest känd som hov-fotografen). Eftersom jag fått bakläxa så får jag säga att alla bilder från igår, inklusive de på mig, är fotade av Lina.


Här har vi då gårdagens fotograf, jag tänkte på ryttaren inte hästen. Nu åter till bilderna:

Sådär, så nä det såg inte alltför hemskt ut för någon av oss igår även om jag har några härliga failbilder som inte är publiceringsbara (;






» sari

Vilken härlig blogg och vilka fina hästar ni har :) Besök gärna våran hästblogg och kanske kommentera ;)

2012-04-02 // 05:58:26

Ser fint ut! Publicera gärna failbilder, det är alltid kul :D

2012-04-02 // 13:27:53

SKIPPA FAILBILDERNA!!!! De e för mycket fail för att synas här^^ Förjävligt får jag lov att säga att det inte såg ut, trots att det var ett år sedan;)men kul vare:D

2012-04-05 // 18:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback