Ny väg (:

Fredag den 13 är en otursdag, eller hur? Det tyckte iaf min bilddisk som försvann igår... Är lite smått orolig för den då det ligger 5 års bilder på den mestadels utan backup! Min dator vägrar verkligen att hitta den, fattar inte vad felet är? Får se när den behagar komma tillbaka till mig...

Annars har jag och Index hittat en ny väg idag. Förhoppningsvis kan vi använda den som lite variation till alla våra extremt tråkiga rundor. Tyvärr måste man rida mycket på de vanliga vägarna innnan man kommer till den lilla biten. Men försöker glädja mig med att det är bättre än inget nytt alls! Trodde faktiskt att vi hade hittat varenda liten stig i skogen nu men uppenbarligen har vi missat en.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback