Pållarna idag (:

Idag har jag överträffat mig själv och fått med mig kameran ner till stallet så att jag kunde fota Skrutten och Rainman. Rainman har börjat få lite vårkänslor och tycker att det är jättekul att leka, tyvärr för honom är inte Skrutten av samma åsikt.


Först en obligatorisk lek med en pinne.

Och sen gäller det att försöka få Skrutten att vilja leka. (Jag lovar vi brukar rykta hästarna men de skitar ner sig lika fort igen...)

Skrutten svarar med att rulla sig till Rainmans stora besvikelse.

För att glädja Rainman försökte Skrutten med hans favoritlek som Index lärt honom - äta grimmor - den leken uppskattar dock inte Rainman lika mycket som Skrutten.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback