Vad håller jag på med?

Ibland funderar jag faktiskt på håller på med. Som idag när jag kliver upp tidigt på min sovmorgon för att gå ut och rida i snöstorm. Allt så jag hinner med två hästar på en dag. Usch, tror inte att Index uppskattade ridningen speciellt mycket idag om jag ska vara ärlig. Inte jag heller för den delen, var mest ett måste idag. Han var mest glad över att det var slut och att han fick på sig tjockare täcke när han skulle ut. Vad är det här för väder? Jag hade hoppats på solsken och fint väder idag men icke, motivationen var nere under skoskaften redan när jag skulle ta ut hästarna idag.

Hoppas verkligen att det slutar snöa till i eftermiddag så att jag och Martina kan rida i lite bättre väder (;







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback