2012 i korthet (:

Det är väl nu man ska skriva en sån där fin årsresumé och lägga till passande bilder. Jag kortar ner det i punktform istället, så mycket händer ju inte i mitt liv (;
  • Hade praktik på lokaltidningen och fick faktiskt några mindre grejer publicerade! Jag var överdrivet stolt.
  • Åkte till Stockholm tillsammans med en kompis över en helg, där hittade jag bl.a. min balklänning!
  • Gick på, för mig, ganska många fester och främst då studentbalen (:
  • Tog studenten! Slapp med det äntligen skolan, bestämde mig ganska tidigt för att inte plugga vidare direkt.
  • Sommarjobbade i hemtjänsten och hade inte tid över till så mycket annat...
  • Var på Lag-VM i Målilla, hejade tyst på Australien men det hjälpte tyvärr inte.
  • Var nere i Skåne med familjen ett par dagar och hittade faktiskt nästan solen (;
  • Var iväg med familjen på höghöjdsbana, något av det roligaste jag testat på!
  • Åkte med en kompis, hennes lillasyster och syster till Boda Borg, vi klarade alla svarta banor men fick ingen tröja ändå...
  • Körde iväg med Index till hans nya hem, antagligen den värsta dagen i mitt liv...
  • Några dagar senare åkte jag, nervös som bara den, upp till Skövde för att göra GMU. Index hann jag inte tänka speciellt mycket på och i efterhand får jag säga att det var bra.
  • Sprang runt i gröna kläder i Skövde under största delen av 3 månader och muckade den 9 november samma datum som jag och mitt körkort firade 1 år ihop!
December behöver jag väl knappast summera? Nu ser jag fram emot ett roligt och händelserikt 2013, vad det har att erbjuda det får tiden utvisa. Fram tills dess håller jag bara tummarna för att allting går som jag vill!
 
 




Ang Boda Borg: Det stora gapet som uppstod på oss alla fyra när han berättade att de slutat att dela ut tröjorna och vi äntligen lyckats klara alla banor som krävdes efter en del svordomar och stor uttmattning. Då blir man lite lagom glad:/ men kanske ta Boda Borg i repris????:)

Svar: Det låter som en toppenbra idé måste jag säga! Vi får fundera på dag och antagligen ta oss tid för att klara alla jävla banor då... Så vi får en tröja tillslut (;
teambockaberg.blogg.se

2013-01-03 // 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback