Helgen ;)

Charlie: Igår red jag honom med mamma, det blev en tur iskogen. Det var faktiskt ganska lagom kallt ut så man frös inte så mycket. Men det gick bra och så blev det en härlig snögalopp med :)
Idag red jag honom också i skogen med mamma, vilket gick bra!
 
Isa: Igår skrittade vi våran vanliga runda, men det gick inte speciellt bra.Eller på ditvägen gick det bra, fast på hemvägen var hon inte lika rolig. Det började när vi var på en raksträcka, hon blev spänd och då trodde jag det var något djur. Fast hon forsatte gå sen, så det var det inte men sedan fortsatte vi. Sen kom vi till en uppförsbacke som hon gillar, där började hon småtrava och sen stannade hon och började småhoppa/småbocka. Då vände jag runt henne och sen hoppade jag av och ledde henne hem. Ni kanske tycker jag är töntig men hade jag vänt henne hemåt hade vi inte skrittat hem, vi hade nog galopperat fram till stalldörren med endel bocksprång. För hon har så mycket energi och hon är inte rolig när hon blir sån kan jag säga, sen får hon bara skritta med.
Idag gick jag bara med henne lite och tränade lite lydnad och det gick ganska iaf ;)
Isa :)
Charlie (Han ville väldigt gärna vara med på kort som ni ser!)
 
 
 
   





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback