Update :)

Igår hann jag inte sitta vid någon dator utan stressade runt för att hinna med allt. Jobbade mellan 7-16 och åkte sedan och simmade när jag kom hem (50 längder) och sen kom min kära hov-fotograf på kvällen trevligt, trevligt må jag säga!

Nu ska jag ut i stallet och följa med när syster rider Charlie i ridhus, vår bana är mer skridskobana än ridbana och tyvärr saknar hästarna skridskor ;)

// Johanna





Mysigt:)

Svar: Haha, använd dator? Och vadå, iPad??? Nu blir jag ju avundsjuk! (;
teambockaberg.blogg.se

2013-01-03 // 21:18:29

Jag tror du hajja det var ja som skrev förra kommentaren!?:)

2013-01-03 // 21:20:38

Ååååå inget blir ju rätt på ipaden, namnet syntes ju inte iaf:( ///Martina

2013-01-03 // 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback