Fotografering av ett styck björn

Idag har jag fotat Skrutten, tänkte att jag kunde få någon fin försäljningsbild på ett styck nallebjörn. Tyvärr var ju min kamera tvungen att lagga (beror antagligen på att linsen ser ut som om den inte blivit avtorkad på flera år...) så stackarns ben blev typ lite kapade. Vilket kan ha berott på att jag är en latmask och inte orkade pulsa iväg för långt i skogen så bilderna togs i motljus. Jag och min hov-fotograf får nog träna lite till tror jag!

Annars så var Skrutten så fin så! Nyputsad och friserad, det som saknades var rakningen. Men jag vill inte raka honom nu då jag är rädd för att förstöra sommarpälsen... Jag följer rådet att inte raka efter nyår. Nu vet jag inte om det hjälper men Index päls blev helt konstig efter att jag klippt honom i januari. Så det så. Dessutom är björnar söta och mysiga att krama (:






Övning ger färdighet;) Sorry att jag förstörde bilderna genom att kapa benen på honom men om du ville veta en sak, där benen blev kapade dolde ändå snön resten så det hade inte spelat någon roll C; men som sagt, vi får göra om det en dag me lika fint väder C;

2012-02-18 // 15:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback