Känslan är allt (:

Wow! Jag red Index när jag kom och jag tror aldrig han har gått så bra på ett så dåligt underlag...! Känslan när hästen lyssnar bara man tänker tanken är ganska underbar måste jag säga. Då talar man om lyhördhet och små hjälper. Så kändes det - och gick det - idag. Jag tänkte en sak, Index utförde den. Inte alltid men ändå. Jag fick en sorts "teamkänsla", som att vi efter 6 år börjat lära känna varandra så bra att vi förstår det mesta om varandra. Inga slagsmål, inga onödiga kamper bara ett samarbete.

Varför är jag inte ett år yngre för? Så typiskt att allting börjar fungera när jag ändå inte kan visa upp det någonstans. Men jag har känslan kvar och den är viktigare än en tävling.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback