Kolik...

Fick ett telefonsamtal igår när jag var i skolan och fick veta att Mina hade kolik. Inte så roligt får jag säga. Jag stack hem, får tacka läraren för sin förståelse, för att ta hand om tant. Dagen innan hade hon kapplöpt med mig och Index, det syntes inte på henne igår. Det blev alltså att ringa veterinär och hålla sig nere i stallet hela kvällen och hålla full koll på henne. Som tur är verkar det krävas en del för att ett segt gammalt russ ska ge upp så idag var hon lika pigg och glad igen.

Kan lugnt säga att hade inte jag varit efter att ha haft de magsmärtorna. Tur att allting gick bra men det är alltid tråkigt när något sådant händer. Man ser verkligen nackdelen med att ha djur då.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback