Och jag älskar rubriker...

Jag är värsta biffen bara så att ni vet. Idag så hjälpte jag nämligen Nelly med att flytta på hennes torvbalar. Vilka väger sådär 40-50 kg. Vem behöver ett gym liksom? Ska lätt träna bänkpress med dem istället för att köpa ett gymkort! Ännu mer träning blir det när man drar 3 balar efter sig på en presenning! Snacka om att ha ett hemmagym eller? Borde nog använda det lite mer ^^

Så nu väntar jag bara på träningsvärken eftersom jag antar att jag överansträngde mig... Under tiden kan jag hälsa att jag har haft praktik på en tidning och därför känt att jag inte riktigt har orkat blogga när jag kommit hem. Om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att jag skulle bli av med min fantasi men uppenbarligen så kan den försvinna när den har blivit överanvänd en hel dag.


Påpälsade hästar som njuter i solen idag (:







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback