Svar på fråga (:

Jag fick frågan vad jag ska göra med Index nu när jag inte får tävla osv. Det är så här, jag har ingen aning om vad jag vill göra efter gymnasiet, går sista året på Teknikprogrammet nu. Egentligen vill jag inte plugga vidare men det betyder i så fall att jag måste hitta ett jobb eller göra något annat. Därför har jag valt att ha kvar Index (+ att den ponnyn betyder väldigt mycket för mig...) istället för att satsa på en storhäst då jag ändå inte vet hur länge jag kan ha kvar denne. Antagligen kommer Index också att säljas men jag hade tänkt ha kvar honom ett tag till, sedan får jag se.

Det blev inte till mycket svar men jag hoppas att det gjorde några saker lite klarare (;








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback