Ytterligare en klagan på vintern...

Jag kan klaga lite till. Jag är nämligen precis som så många andra människor mycket bättre på att klaga än att ge komplimanger. Därför tänkte jag kritisera den fruktansvärda orättvisan i att vi ska behöva rida på skitunderlag medan andra kan sitta i ett fint ridhus och klaga på att underlaget är lite för tungt. Det är orättvist och mest orättvist är att skitvädret vägrar att lyssna på min bedjan om ett lager med snö på sådär 2 dm.

Får jag det då struntar jag i hur många det är som kan rida runt i sina fina ridhus för det finns ingenting som är lika roligt som att rida dressyr på en snötäckt åker på en överpigg ponny och i vilket ridhus kan man göra det? (;







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback