Gårdagen (:

Gårdagen alltså, är så stolt över mig själv! Tog rejäl sovmorgon men när jag väl pallrat mig ut så gick jag bara in för att äta.

Började med att rida igenom Index ordentligt på banan så det rann om oss båda när vi gick hem. Men bra gick det! Sedan fotade jag vår lilla söta fölunge i massor innan jag åt. Sedan flyttade jag staketet åt Mina och Diza innan jag slog ner lite körvel. Och så tog jag en lång promenad tillsammans med Skrutten, en promenad som blev längre än jag hade tänkt mig... Eftersom vi var ute i drygt 1 ½ timma skulle jag tippa på att vi gick runt milen! Shit, var nästan så latmasken gick av!

Idag har jag vilat upp mig eftersom Index beslutade sig för att tappa en sko men funderar på att ta mig ut en stund till. Det verkar nästan som om vädret har ordnat upp sig så det kan vara värt det (;

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback