Förkyld...

JA! Precis när jag hittat motivationen till att börja jogga gissa vad som händer då? Jo, jag har gått och blivit förkyld... Helt underbart, ska masa mig ner till stallet och mocka åt pållarna innan jag sätter mig vid datorn och tycker synd om mig själv igen. Och då inte bara för att jag är förkyld utan för att jag även måste fixa två inlämningar i morgon. Någon som kan ge mig lite motivation?




härlig blogg! :D

2012-03-29 // 19:02:42

Hej! Kika gärna in på vår blogg, den handlar om Anna & Astrid, två satsande ponnytjejer, en som satsar på hoppning och en som satsar på dressyr, hoppas du kikar in och följer vår resa, glöm inte att lämna en kommentar vad du tycker om den!  Kram, förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! <3

2012-03-29 // 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback