Om hoppträningen!

Jag lovar att ni vill se film från när Julia hoppade Index idag. Det gick nämligen riktigt bra för henne att hoppa honom. Jag är nästan lite sur för att jag aldrig hade en så bra tränare när jag fortfarande kunde tävla honom... Några gånger till och jag tror att han kommer hoppa över hus om man ber honom (eller asså, hus med Index mått mätt dvs typ 90 cm...). I vilket fall är jag lite stolt över båda två (:

Fast de borde lära sig att rida dressyr, eller min syster bör ta en grundkurs i äkta dressyrridning. Sådan när svetten lackar efter 2 minuters ridning och man inte känner sina bortdomnade ben för att man har använt dem för mycket för att uppnå den där underbara känslan som varade i 3 sekunder. Det behöver hon träna på. Så det så.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback