Idag (:

Jäkla dackar till att köra bra! Varför värvade inte Vetlanda Darcy Ward för? Det hade varit en kanonförare! Som han kör, det är ju bara en tidsfråga innan har blir världsmästare...! Och så kör han i Dackarna av alla lag? Jaja, de ska minsann bli överkörda av Vetlanda i returen, så det så! Då kräver jag att även THJ och Crump kör som de ska, då kommer inte ens dackarna med Darcy i spetsen ha en chans (; Det var en jämn och spännade match som avgjordes i sista heatet och det är bra! Synd bara att det inte slutade tvärtom i sista!

Annars har jag ridit spänd ponny idag. Ibland är han för jobbig, gick och tittade på några hundkex istället för att lyssna på mig. Hoppade till och sådär... Jaja, jag vet ju allt inte är som det ska med ponnyn så vad kräver jag? Att han ska gå som en klocka varje dag? Vore alldeles för mycket begärt av honom. Det har gått bra för många dagar i rad sa Index och orkade inte med dressyr idag igen... Jag får lyssna på min pålle skippa banan ett tag och gå ner igen när han har blivit stel (;





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback