Denna reklam... ^^

Och med tanke på mitt föregående inlägg, vad passar då bättre än den här reklamen som verkar finnas överallt?
Fina Lundhags kängor på bilden ju! Synd att jag inte ens med god vilja kan ha storlek 40... Kravet OM jag ska köpa ett par fina vandringskängor är ju att de är svarta och det verkar inte finnas några i storlek för en pygmées fot (; Men visst vore det grymt skönt att slippa ha ont i fötterna eller vara dygnsur när jag har gått en längre sträcka. Stallkängorna var visst inte anpassade för att gå i och gympaskor fungerar ju inte riktigt längre med tanke på hur det ser ut i skogen, de tål nämligen inte vatten (ja, jag testade när jag badade i en bäck i Skövde...).
 
Men jag läste någonstans på Internet att gummistövlar skulle vara jättebra att gå kortare sträckor i när man vandrar och mina turer i skogen är nog av lagom längd. Jag är dessutom stolt ägare av ett par hela gummistövlar så jag har nog för stunden löst mitt problem. Nästa problem är att jag kommer frysa tårna av mig om jag ska gå i ett par gummistövlar där jag bara kan ha en strumpa mitt i vintern. Fast med tanke på vintern hittills så behöver jag ju inte direkt oroa mig än på ett tag... (;
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback