Tänk inte...

Så då har jag sett alla Twilight-filmerna. Den sista var nog bäst tror jag, med det inte sagt att den var bra. Du ska helt enkelt inte se Twilight om du råkar tänka lite och kritisera. De stereotyper som fanns i denna filmen var ju bara löjliga att se. Ryssarna och araberna var de enda som inte kunde prata flytande engelska. Dessutom var ryssarna de enda som ville starta krig medan amerikanerna gjorde allt för att få till en fredlig lösning. Nåväl, så har jag också hört att det fungerar i världspolitiken...

Men, men om man nu bortser från det och ser på filmen från hur pass bra underhållning det var så är den helt okej. Kul att se att Kristen Stewart hade tränat in ett ansiktsuttryck till så jag räknade nog till 4 olika miner, under 2 timmar. Dock såg Robert Pattinson istället ut som han skitit ner sig men man kan ju inte få allt här i världen (;

Nästa film jag ska se på bio är The Hobbit och om Peter Jackson har misslyckats med den filmen då är inte jag det enda Tolkien-fanet som blir besviket!

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback