Hoppning!

Idag red jag först Isa på banan med mamma (dressyr!). Hon gick riktigt bra idag, trampade på riktigt bra med bakbenen och satte under sej dom. Bra takt i traven med och ja, hela ridpasset gick bra och jag är supernöjd med henne! :)
 
Sen hoppade jag även Russin på banan, vilket också gick bra. Han verkade tycka det var riktigt roligt då vi inte har hoppat på ett tag nu eftersom han har vilat med ;) Jag tog inte så många språng eller hade så många hinder ute. Jag hade en linje och en oxer, under ett av hindrena på linjen lade jag en vattenmatta, han hoppade över den första gången åt ena hållet fast stort! Åt andra hållet blev det stopp, sjukt mycket farligare från det hållet men vi kom över andra gången sen ;) Annars hoppade han bra förutom att vi kom fel någon gång och kändes riktigt fin! :) Här under får ni några bilder, failbilderna kommer imon ;)
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback