2013!

Ja, vad ska man säga om det året? Ett händelserikt med en hel del roligheter, tänkte ta en del saker som hände under 2013.
 
  • Satte igång Isa, 22 april började jag trava och 3 juli började jag galoppera. Gjorde våran första tävling på 1 år och 4 mån, vilket slutade med en andra plats (19 sep). Finns hur mycket mer roliga händelser med henne under året detta var några.
  • Var i Barcelona med spanska-gruppen, vilket verkligen var en upplevelse.
  • 22 maj, Russin kom. Bla. ledde våran första lokala hopptävling till stilpris! Sen finns det självklart hur mycket mer roliga händelser, detta var en.
  • Slutade nian och gick därmed ut grundskolan.
  • Började gymnasiet.
  • Var på både Göteborg och Falsterbo Horse Show. 
  • Var på Liseberg.
  • Var på Millegarne med en kompis och jobbade (i somras!).
Sen finns det ju massor mer som har hänt under detta året, roligt som tråkigt men nu har jag bara rabblat några av det som hände. Som avslutning från året får ni några bilder som jag verkligen gillar :)
 
 
Till sista bilden säger jag bara, finaste bästaste ponnyerna! <3
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback