Året som gått!

Då var det dags för en sammanfattning av året som har gått. Ärligt talat vet jag knappt vad jag har hunnit med mer än att det har gått alldeles för fort. Känns som om 2013 precis har börjat... Fast ser man tillbaka på det så har det hänt en del ändå.
 
  • Gick och blev ägare till den här lilla katten!
Som nu ser ut så här, stor kisse som bestämt hävdar att han minsann inte är fullvuxen än...
  • Lärde mig att köra lastbil tillsammans med efterföljande släp. Något som jag inte hade kunnat gissa om någon för några år sedan frågat vad jag tänkt hitta på efter gymnasiet.
Bl.a. lärde jag mig att även fordon som är anpassade för att köras i terrängen har vissa begränsningar...
  • Flyttat hemifrån och hyr nu stolt en egen lägenhet på 59 kvadrat!
  • Var på Göteborg Horse Show trots att jag för tillfället stod utan häst men är man hästnörd så är man väl (;
  • Jag sålde min fina och underbara Index och tänkte minsann stå utan häst.
Nog är han minsann vacker den där hästen och jag får ärligt erkänna att jag ibland önskar att han hade varit 10 cm högre.
  • Löftet om hästlöshet sprack när jag träffade Dilko och insåg att det var typ en Index 1 ½ nummer större... Jag blev efter att ha ridit Dilko hela sommaren stolt ägare till min första egna häst i augusti.
Fina, fina Dilko en vacker höstdag (:
  • Köpt egen bil, min fina pärla som troget tar mig till och från Eksjö varje dag (:
 
  • Drog iväg till Göteborg, sov i tält (ett sånt där ställe som jag aldrig spenderat en natt i tidigare, eller hur det nu var ^^), och gick på Liseberg.
  • Jag fick äran att vara med på högvakt och kan lova att min post minsann aldrig har varit så väl bevakad tidigare!
På post, uppklädd och fin. Ska dock påminna mig själv om att ännu en gång stuka om den där satans baskern...
  • "Firade" (läs: insåg) att jag varit anställd på Ing 2 i 1 år.
Det var nog det hela tror jag, av de större händelserna i mitt liv givetvis.
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback