Dagen!

Idag blev Russin igångsatt efter sin vila på 17 dagar, dock var det inte jag som red honom eftersom ingen mer än mina hästar skulle ridas idag. Jag ville gärna ha ut honom i skogen första gången och jag kunde ju inte rida båda samtidigt så då red min snälla syster Russin och jag Isa. Vi tog en tur i skogen, Russin var lite spänd sa min syster, förövrigt tyckte jag han skötte sej bra! Isa var pigg men gjorde ingetting förutom att takta och springa när hon fick det ;) Eller hon var ju tvungen att bli "rädd" för de sakerna som Russin blev rädd för!
 
I eftermiddags så klippte jag Isa igen, då hon hade fått sträv och "ful" päls. Hon hade inte så mycket men hon blev väldigt fin efteråt däremot tyckte hon inte att huvudet och en bit upp på halsen inte var roligt att bli klippt men klippt blev hon där med !
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback