Dagens ridning (:

Det blev ett dressyrpass för Dilko idag. Han har ju inte riktigt känts som han brukar, så även idag. Tjafsig i munnen och ville inte alls bära sig utan hängde i handen. Det blev bättre efter galoppen. Då var det mer den vanliga Dilko men han ville fortfarande inte ställa sig riktigt åt höger. Nu så får han vila både kropp och huvud under julen så kör vi igång igen i mellandagarna. Jag tror att han är trött. Inte så konstigt med tanke på att det känns som om han tagit ett rejält kliv i utvecklingen på bara några dagar. Galoppfattningarna satt nämligen klockrent även idag, precis som många övergångar, ökningarna och vi kunde rygga. Min häst är på tok för lättlärd ibland. Jag tror därför det kan vara bra för honom att bromsa upp med lite vila innan han tar och visar upp ett Grand Prix-program för mig (;
 
Min snälla syster var nere och fotade så bra som både hon och kameran kunde efter omständigheterna med konstant skymning även mitt på dagen.
Bilderna blev som synes lite suddiga men med det här skitvädret kan man inte förvänta sig något annat. Var är snön?!
 
 
 




» Kajsa

Gud vad fin han har blivit. Hur stor är han nu ungefär?
ni är verkligen ett bra team och hoppas in lyckas så bra det bara går :9

2013-12-20 // 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback